середу, 7 лютого 2018 р.

РЕЦЕПТИ ЗДОРОВ’Я


В рамках діяльності молодіжного клубу «Здоров’я і духовність» 7 лютого в бібліотеці-філії №2 для користувачів представлена книжковвиставка «Рецепти здоров’я».
    Виставку організовано з метою популяризації здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок,  ознайомлення з науково-природничою літературою та періодичними виданнями, які наявні в бібліотеці
     Книжкова виставка складається з двох розділі
    В першому розділі «Мистецтво бути здоровим» представлена література про сучасну медицину, про методи лікування і профілактики розповсюджених захворювань, медичні довідники та енциклопедії, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби.
   В другому розділі «Секрети народної медицини» представлена література  про використання лікарських рослин, продуктів бджільництва, дієтичне харчування, лікувальний масаж  та рецепти краси.
Сподіваємось, що виставка стане добрим помічником усім користувачам бібліотеки-філії.

Немає коментарів:

Дописати коментар