четвер, 6 квітня 2017 р.

ЗАПОВІДІ ЗДОРОВ’Я




















З нагоди Всесвітнього дня здоров’я в рамках діяльності молодіжного клубу «Здоров’я та духовність» 6 квітня для учнів ДНЗ «Подільський ЦПТО» бібліотека-філія № 2 провела скарбничку порад.
Захід проведено з метою надати присутнім загальні відомості про здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом, про складники здоров’я, корисні та шкідливі звички, викликати прагнення зберігати та зміцнювати  своє здоров’я, підтримувати його.
У вступному слові бібліотекар зробив екскурс в історію відзначення Всесвітнього дня здоров’я, розповів учням про основні правила здорового способу життя, складовими якого є гігієна, здорове тіло, харчування і корисні звички.
Розповідь супроводжувалася переглядом слайд-презентації «14 фактів здоров’я».
Насамкінець присутні ознайомилися з книжковою виставкою «Рецепти здоров’я», на якій представлено літературу та періодичні видання з даної теми, які є в бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар