пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

РЕЦЕПТИ ЗДОРОВ’Я

 


 Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров’я.

     Відтоді заходи, що проводяться щороку в цей день, дозволяють ще раз нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб.

Саме тому в рамках діяльності молодіжного клубу «Здоров’я та духовність» 6 квітня бібліотека-філія №2 для студентів Кам’янець-Подільського фахового коледжу закладу вищої освіти «Подільського державного університету» провела лабораторію здоров’я  «Рецепти здоров’я».

      Захід проведено з метою поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя підлітків, профілактики тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотиків, запобіганню захворюваності на ВІЛ/СНІД та профілактики інфікування і поширення коронавірусу.

Запрошена на захід лікар-педіатр, лікар функціональної діагностики Валентина Поліщук  з’ясувала сутність понять «здоров’я» та «здоровий спосіб життя», дала поради щодо здорового способу життя, ознайомила молодь із статистичними даними розповсюдження інфекційних захворювань в Україні та про джерела зараження ними.

    З виступу лікаря студенти дізнались багато нового про свій організм, задавали запитання, приймали участь в обговоренні теми.

    Доповненням заходу став перегляд відеопрезентації «Молодь обирає здоровий спосіб життя».

   Насамкінець присутні переглянули літературу книжкової виставки «Рецепти здоров’я».   

Немає коментарів:

Дописати коментар