пʼятниця, 5 квітня 2024 р.

І ЗНІМЕ БІЛЬ І ЗЦІЛИТЬ ДУШУ

 


Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров’я.

    Відтоді заходи, що проводяться щороку в цей день, дозволяють ще раз нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб.

  Саме тому 4 квітня бібліотека-філія №2 для користувачів провела лабораторію здоров’я  «І зніме біль і зцілить душу ».

  Бібліотекарі з’ясували сутність понять «здоров’я» та «здоровий спосіб життя», дали поради щодо здорового способу життя, ознайомили із чинниками, які вливають на здоров’я, статистичними даними розповсюдження інфекційних захворювань в Україні.

   Захід доповнив перегляд відеороликів про подолання стресу та значення вживання вітаміну D для людей старшого віку.

   Насамкінець присутні переглянули літературу книжкової виставки «Рецепти здоров’я».

Немає коментарів:

Дописати коментар