суботу, 20 лютого 2016 р.

ЦВІТИ І СЯЙ, МОЯ ДЕРЖАВНА МОВО

















Мово моя українська –
Батьківська, материнська,
Рідна мені до болю, -
Дужий я із тобою! -
цими словами 17 лютого було розпочато День рідної мови «Цвіти і сяй моя державна мово» для студентів податкового коледжу.
      Захід було проведено з метою вшанування рідної мови, виховання любові до неї, до її носія – українського народу, до держави Україна, до народних традицій, пісень та обрядів.
Бібліотекар ознайомила студентів із статтею 10 Конституції України, в якій зазначено, що «державною мовою в Україні є українська мова. Держава забезпечує всебічний її розвиток і функціонування у всіх сферах суспільного життя на всій території України», представила Закон прийнятий Верховною Радою України 28 червня 1996 року «Про Державну мову», розповіла про оголошення ООН 21 лютого Міжнародним Днем рідної мови.
      У своєму виступі заступник директора з виховної роботи та викладач української мови і літератури Оксана Урсаєва розповіла студентам про історію виникнення мови та жорстокі випробування, що випали на її долю, про те, що мова є найбільшим багатством нації і кожної окремої людини.
      Студенти декламували вірші про велич, красу й неповторність української мови, а також були зачитані прислів’я і приказки про мову.
Присутні прослухали записи пісень «Рідна мова» у виконанні Павла Дворського та «Мови чарівний голос» на слова Степана Галябарди.
      Крім того, в бібліотеці-філії № 2 користувачам була представлена книжкова виставка «Мова – душа і краса України», на якій підібрана література про історію виникнення письма та української мови, підручники з сучасної української літературної мови, ділової мови, а також довідники та словники, підручники з морфології та стилістики.

Немає коментарів:

Дописати коментар