четвер, 4 квітня 2019 р.

БЕРЕЖІТЬ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ


    В рамках діяльності молодіжного клубу «Здоров’я та духовність» та до Всесвітнього дня здоров’я для студентів коледжу ПДАТУ 3 квітня  бібліотека-філія №2 провела  скарбничку порад «Бережіть здоров’я змолоду».
   Захід проведено з метою популяризації здорового способу життя, профілактики тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотиків, запобіганню захворюваності на ВІЛ/СНІД, збереження репродуктивного здоров’я молоді.
 Студенти дізнались  багато нового про свій організм, прийняли участь в обговоренні теми.
Доповненням заходу став перегляд відео презентації «Молодь обирає здоровий спосіб життя».
    Насамкінець, присутні переглянули літературу тематичної полиці «Рецепти здоров’я».
   Сподіваємось, що отримана інформація стане в нагоді молодому поколінню: вони зможуть зробити правильні висновки, ніколи не ризикуватимуть власним життям та здоров’ям.

Немає коментарів:

Дописати коментар