пʼятницю, 22 квітня 2016 р.

МАНДРІВКА ДО ОСТРОВА ЗДОРОВ’Я


















      20 квітня для пацієнтів ТЦСО (НСП) «Довголіття» бібліотека-філія № 2 провела скарбничку порад «Мандрівка до острова здоров’я».
Захід було проведено з метою узагальнити знання про здоров’я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання про шкідливі звички та їх вплив на здоров’я, прищеплювати почуття відповідальності за збереження свого здоров’я.
         У вступному слові бібліотекар розповіла про те, що здоров’я – найголовніше багатство людини, адже лише здорова людина може почуватися веселою, щасливою, повною сил та енергії. 
          На захід був запрошений лікар-герентолог Владислав Мармус. Він розповів присутнім про збудники весняної алергії та методи її лікування. 
        На заході була присутня пацієнтка центру, солістка хору ветеранів «Квітка на камені» Олімпіада Саніцька, яка заспівала українські народні пісні.
      Насамкінець присутнім була представлена література тематичної полиці «Обираємо здоров’я»

Немає коментарів:

Дописати коментар